maandag 19 februari 2018

UITGELATEN

Ik wil je niet ongerust maken maar ik zag vanmiddag je man innig gearmd lopen met iemand die ik niet ken. Althans dat dacht ik want bij nader inzien geloof ik dat ik haar laatst op je man zijn verjaardag bij jullie thuis heb gezien. Je hoeft je echt niet ongerust te maken want in vergelijking met jou is zij maar een lelijk eendje dat helemaal niet aan jou tippen kan. Ik snap helemaal niet wat hij in haar ziet……..als jij gearmd met hem in de stad loopt ben jij een sieraad aan die arm. Zij lijkt wel een vuilnisbakzak die bungelt aan zijn arm.
Nee, maak je nou maar niet ongerust; ik liep je man en zijn vriendin of wat daar voor moge doorgaan toevallig tegemoet en toen deed ze toevallig haar mond open tsjonge, jonge, jonge wat een tanden kwamen daar tevoorschijn. Er waren zwarte en er waren afgebrokkelde tanden. Ik vertel je dit alleen maar omdat je dan weet dat er wat speelt, dat je niet verrast  bent al je man plompverloren voor je neus staat met zijn vriendin en zegt dat hij met haar verder door het leven wil. Ik kan het me haast niet voorstellen want je man en jij passen veel beter elkaar. Jullie hebben stijl en klasse maar zij heeft de ongemakkelijke eigenschap alleen al door haar verschijningsvorm, haar uiterlijk, mensen diep omlaag te halen.
Ik heb er natuurlijk helemaal niets mee te maken maar je zou er natuurlijk zelf over kunnen beginnen met je man. Dan zou je zo iets kunnen zeggen dat je van een kennis gehoord hebt dat die je hebt zien lopen in de stad vlak bij je werk met een niet zo mooi meisje. Dat meisje was wel niet zo mooi maar was wel heel vrolijk ze liep constant te huppelen aan zijn arm. Ook had ze wel een mooi lichaam ze was niet zo groot als ik maar haar borsten en billen waren wel groter dan die van mij en dat was natuurlijk wat je in haar aantrok. Haar man zou nooit toegeven dat hij tussen de middag wandelde met een meisje van kantoor. Haar man zei altijd dat hij dolverliefd was op zijn  vrouw en dat hij zich erg verantwoordelijk voelde voor zijn  drie kleine kinderen.
Toen haar man die avond thuis kwam, deed zijn vrouw een beetje uitgelaten vrolijk, (tralalala) zijn drie kinderen van 4, 6, en 7 jaar deden op verzoek van hun mama ook uitgelaten vrolijk (tralalala). Haar man, hun papa, vond dat wel een beetje overdreven, een beetje verdacht……waarom zouden ze nou ineens zo uitgelaten doen vroeg hij zich af, het lijkt wel of ik bezig ben met een buitenechtelijke affaire, dat is natuurlijk ook zo, maar daar weten ze helemaal niks vanaf…….toch?

Waarom doen jullie allemaal zo uitgelaten tegen mij, jullie denken zeker dat ik het met een ander houd? Ja zegt de vrouw, en ik weet het nog zeker ook want mijn vriendin heeft het me zelf verteld van jouzelf en jouw collega ……… dus wil ik dat het vanaf nu ogenblikkelijk is afgelopen ….ogenblikkelijk ….anders zoeken wij ook een ander ……… reken maar!!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten